display állványok
roll-up
Méret: 85×200 cm – Grafikai méret: 87×210 cm (Javasolt felbontás a 150 dpi vagy 60 pixel/cm) – Súly: 2,6 kg
Ár: 1 db 21.900 Ft – 2-4 db 20.900 Ft – 5-8 db 20.000 Ft/db+áfa (nyomtatással együtt)
Méret: 100×200 cm – Grafikai méret: 102×210 cm (Javasolt felbontás a 150 dpi vagy 60 pixel/cm) – Súly: 2,9 kg
Ár: 1 db 22.000 Ft – 2-4 db 21.000 Ft – 5-8 db 19.000 Ft/db+áfa (nyomtatással együtt!)
Méret: 120×200 cm – Grafikai méret: 122×210 cm (Javasolt felbontás a 150 dpi vagy 60 pixel/cm)- Súly: 3,2 kg
Ár: 1 db 26.000 Ft – 2-4 db 25.000 Ft – 5-8 db 23.000 Ft/db+áfa (nyomtatással együtt!)
Méret: 150×200 cm – Grafikai méret: 122×210 cm (Javasolt felbontás a 150 dpi vagy 60 pixel/cm)- Súly: 3,2 kg
Ár: 1 db 30.000 Ft – 2-4 db 29.000 Ft – 5-8 db 27.000 Ft/db+áfa (nyomtatással együtt!)
Exkluzív Roll-up
Méret: 85×200 cm (Továbbfejlesztett, megerősített, exkluzív kivitelű!)
Anyaga: Eloxált vastag/erős alumínium – vastagabb hordozó táska – Blockout 250 gr nyomat anyag
Ár: 25.600 Ft+áfa (Akció!)
GIGA Roll-up 200×200 cm – Grafikai méret: 200×205 cm – súly 13 kg
Ár: 34.500 Ft szerkezet + 18.000 Ft nyomat (PVC ponyva) +áfa
Összeállítása és szétszerelése gyors, egyszerű. A felső sínbe csíptetett nyomatot kihúzza, a tartó rúdba felül beakasztja és kész. Használat után a talp részbe egy rugó segítségével a plakát magától feltekeredik. A támasztó láb behajtható, a tartó rúd széthúzható, így könnyen és biztonságosan szállítható.
Nyomatcsere: 85×200 cm 14.000 Ft+áfa nyomat + 1000 Ft+áfa csere 100×200 cm 15.000 Ft+áfa nyomat + 1000 Ft+áfa csere
x-banner
Háromféle méretben kapható: 60×160 cm méretben – Ára: 6100 Ft+áfa 80×180 cm méretben – Ára: 7300 Ft+áfa 120×200 cm méretben – Ára: 9500 Ft+áfa
pattintós plakátkeret
Max: 2500 Ft + áfa A/4 méretben
Max: 3100 Ft + áfa A/3 méretben Max: 3350 Ft + áfa A/2 méretben Max: 5200 Ft + áfa A/1 méretben Max: 7780 Ft + áfa A/0 méretben Max: 6420 Ft + áfa B/1 méretben Max: 3450 Ft + áfa B/2 méretben
kínáló pult
Promociós Pult frízzel Méret: 80×80 cm + 80×30 cm fríz Ár: 29.600 Ft/db+áfa
Promociós Pult nagy frízzel Méret: 182×90 cm + 80×30 cm fríz Ár: 42.600 Ft/db+áfa
Kerek Pult Méret: 127×90 cm Ár: 33.600 Ft/db+áfa
Display állványok
sajtófal
Szövet sajtófal íves vagy egyenes kivitelben Méret: 3×3=250×230 cm vagy 3×4=300×230 cm
Ár: Egyenes: 54.000 Ft/db+áfa 61.000 Ft/db+áfa + nyomat!
POP-UP Textilfal 225×225 cm vagy 300×225 cm Ár: 44.000 Ft/db+áfa vagy 60.000 Ft/db+áfa
Világító LED textilfal 100×200 cm grafikával Ár: 68.000 Ft/db+áfától + nyomat
Roll-up textilfal 85×200 vagy 100×200 vagy 120×200 cm méretben Ár: 22.000 Ft bagy 23.000 Ft vagy 25.000 Ft/db+fa + nyomat
Kínáló pult LED világítással 100×100 cm grafikával Ár: 60.000 Ft/db+áfától + nyomat
megállító tábla
Megállító tábla, fém, felcsapható, eloxált keret, tükröződésmentes védőfólia, krómozott sarok
Méret: 500-700×900-1200 mm –
Poszterméret: Beltéri
A/2 – Ár: 15.000 Ft+áfa
B/2 – Ár: 18.000 Ft+áfa
A/1 – Ár: 19.900 Ft+áfa
B/1 – Ár: 24.900 Ft+áfa
Kültéri A/1 – Ár: 39.900 Ft+áfa 4 db-tól kedvezmények!
+ vinyl fólia laminálva: 5000 Ft+áfa
Egyszerű kivitelű, fehér, polisztirolból hajlított, vagy krétával írható megállító tábla
Méret: 500×880 mm – poszterméret: 815×480 mm
Ár: 19.000 Ft/db+áfától
+ vynil fólia laminálva: 5000 Ft+áfa
vitrin szekrény
Zárható vitrin, parafa vagy mágneses hátlappal
Választható:
XS profil = 6 db A/4 lapnak, SCS profil = 8 db lapnak, LG profil = 10 db lapnak, XT profil = 12 lapnak Szállítás: kb. 4-5 munkanap alatt
Kérje árajánlatunk! (Kezdő árak: 49.800 Ft+áfá-tól!)
egyedi gyártású display
Grafikai formák, emberalakok! Display állványok
Display állványok
amit a pos -ról tudni érdemes!
POS : Point of Sale
Olyan reklámeszközöket foglal magába, amelyek az eladás helyszínén igyekeznek a vásárlók kegyeit elnyerni. Ezek az eszközök a legkülönbözőbbek lehetnek mind formájukat, mind anyagukat, mind rendeltetésüket illetően. Lehetnek promóciós kartonállványok az akciós termékek kínálására (display-ek), lehetnek a polcról kiugró, lelógó, fityegő táblácskák (wobblerek), lehetnek a polcok szegélyének felületét kihasználó promóciós csíkok, plakátok, matricák, pénzvisszaadó tálcák, megállító táblák – és sorolhatnánk a végtelenségig.
Az eladáshelyi reklámeszközöket az alábbi angol rövidítésekkel szokták említeni: POS (Point of Sale) vagy a POP (Point of Purchase)
Az eladáshelyi reklámozás lényege a termék vagy szolgáltatás bemutatása és felkínálása. Előnye, hogy a reklámeszköz ott fejti ki hatását, ahol maga a termék is található, hatékony alkalmazása pedig impulzusvásárlásokhoz vezethet.
1. Az eladáshelyi reklám külső eszközei
Elsősorban nem a termékre vagy szolgáltatásra, hanem a kereskedelmi egységre igyekeznek felhívni a figyelmet, céljuk a potenciális vásárlók tájékoztatása az üzlet meglétéről és kínálatáról.
Eszközei:
- Weboldal
- Cégér
- Kirakat
- Megállító tábla
- Hangos reklám
2. Az eladáshelyi reklám belső eszközei
Az üzleten belül hatnak a vásárlókra, ezért céljuk nem a bolt népszerűsítése, hanem az egyes termékek vagy szolgáltatások ismertségének és forgalmának növelése.
Eszközei.
- Csomagolás
- Árukínálók: display eszközök
- Reklámtáblák: megállító tábla, várakoztató tábla, irányító tábla
- Reklámnyomtatványok: prospektusok, szórólapok, plakátok
- Irányító módszer
- Bemutatók, kóstoltatás
Eladáshelyi reklámok mindazokat a reklámmegjelenítési formákat értjük, amelyek a vevőt az üzletben tájékoztatják az áruk és szolgáltatások vásárlási lehetőségeiről. A reklámozásnak ezt a csoportját idegen szóval POS-nak nevezzük. Külső POS eszközök azok az eszközök, amelyeket a vásárló az üzletbe lépés előtt, az üzlet közvetlen környezetében észlel.
A külső POS eszközök fajtái:
- bolt elnevezése
- portál
- kirakat
- megállító táblák
- hangos reklám
- egyéb külső tényezők: reklámzászlók, kirakati ragasztott feliratok, földre festett reklám, stb.
Belső POS eszközök azok az eszközök, amelyeket a vásárló az üzletben észlel.
Az üzlet belső elrendezése forgalomnövelő tényező.
A belső kialakítást meghatározó tényezők:
- fogyasztási szokások – az árukezelés és –tárolás feltételei
- vásárlási szokások – a termékfelhasználás szempontjai
- a vásárlási gyakoriság – a kereslethez igazodó választékkombináció
Belső POS eszközök fajtái:
I. Berendezés
- polcok – vitrinek
- gondolák – hűtőszekrények – állványok
II. A vásárlói útvonal kialakítása
Figyelembe kell venni a vevőmozgás irányát, mert:
- Általánosan annak az elvnek kell érvényesülni, hogy a jó helyeket a nagyobb bevételt hozó áru-csoportok, illetve árucikkek számára kell fenntartani
III. A polcok optimális elhelyezése az üzlethelyiségen belül
Erős forgalmú helyek:
Gyenge forgalmú helyek:
IV. Az áruelrendezés szabályai
A polcokon az áruválasztékot úgy kell kialakítani, hogy szélességében és mélységében is jól áttekinthető legyen. A polc feltöltése keltsen a bolt iránt bizalmat.
Állandó termék kihelyezési technikák
Az áruelrendezés horizontális(vízszintes) szabályai:
-
- egy termék különböző nagyságú kiszerelését együtt, egymás mellett helyezik el
- egy áru különböző fajtáit úgy helyezik el, hogy jobbra a drágábbak és nagyobbak, balra mellette az olcsóbbak és kisebbek állnak
- azok az áruk, amelyek leginkább keresettek, az árucsoport középvonalában vannak elhelyezve. A drága árukat az árucsoport középvonalától jobbra helyezik.
- az olcsó árukat az árucsoport középvonalától balra helyezik el
- a vonzó és a „kell” alapvető árucikkeket az árucsoport vagy polc szélső zónáiba teszik
- Az áruelrendezés vertikális(függőleges) szabályai:
-
- a különösen keresett árukat a látható zónába helyezik
- a drága és minőségileg kiváló árut az állvány felső polcára helyezik
- minél nagyobb egy áru és minél felismerhetőbb a csomagolása, annál mélyebben helyezhető el
A figyelemfelkeltés eszközei és pontjai az üzleten belül:
- A kiskereskedelmi egységek belső kialakítása nagyban hozzájárul a bolt üzleti sikeréhez. Az üzlettér a kereskedelmi vállalkozás frontvonala, mert ennek kialakítása hat legközvetlenebbül a fogyasztókra.
- Az eladótér a termék bemutatására szolgáló terület. A vevők előnyben részesítik a nagyobb eladótérrel rendelkező üzleteket. A vevők költési intenzitása azonos típusú kereskedelmi egységekben általában tükrözi az alapterület különbségeit.
A legtöbb helyen polcrendszerre helyezik ki a termékeket, ennek folyamatát elhelyezésnek, implementálásnak nevezik. Megkülönböztetünk elsődleges és másodlagos kihelyezést.
- A látómező vagy kontakthosszúság a polcok azon zónája, amelyet a vásárló egyszerre átlát az üzletben.
- A termék csomagolása fontos kommunikációs eszköz. Az arc vagy face a terméknek a vásárló felé fordított, márkaazonosításra alkalmas oldala. Általános szabály, hogy a szemmagasságban elhelyezett áruk kapósabbak. A polcmagasság mellett nagy jelentősége van a kihelyezett display-eknek, melyek a többi termék közül kirívó, figyelemfelkeltő eszközök.
- A haladási sebességtől függ, hogy mit és mennyit vesz észre a fogyasztó. Az üzleten belül mozgás ritmusát lehet befolyásolni.
- Végső soron, az üzleten belüli marketingeszközök közül a kihelyezés, a bevásárló helyi reklám és a csomagolás a vevő döntésére ható legfontosabb látványelem.