Reklámpóló

reklámpóló

reklámpóló története

Reklámajándék

George Washingon volt az első, aki reklámfogásként ajándékokkal élt, mindezt 1789-ben tette. Ezek a kis ajándékok jellemzően vonalzók, naptárak voltak. A XVIII. századik nem tervezték meg a promóciós termékek gyártását, de tulajdonképpen már 225 éve jelen vannak az életünkben.

A promóciós ajándékok igazi kiötlőjének azonban mégsem őt, hanem egy Jasper Meeks nevű férfit tartanak, aki egy cipőboltot meggyőzött, hogy adjon könyves csomagokat egy iskolának. Meeks azt javasolta a boltosnak, hogy rakja rá a zsákokra a vállalkozás logóját. Meeks később elkezdett különféle promóciós termékeket gyártatni egy nyomdásszal karöltve.

Az 1904-es év fordulópont volt a reklámtermékek piacán, mert egy tucatnyi reklámajándékokat gyártó vállalkozás összefogott egy nagy szervezetté. Később ez a szervezet nagyon kinőtte magát, a mai neve Promotional Productus Association International, tagjainak száma pedig meghaladja a hétezer-ötszázat.

reklampolo4 3skarakter

REKLÁMPÓLÓ

A póló egy régi labdajátékból alakult ki, amit Tibetben „pulu” néven játszottak. A perzsák a 7. században vették át tőlük ezt a játékot, és lovon ülve, fabotokkal ütötték a szintén fából vagy bambuszból készült golyót. (Ebből lett a ma is játszott „lovaspóló”.) A játék később Indiában is elterjedt, itt már „polo” néven, tőlük tanulták el a britek.
A 18. század közepén a britek a lovaspóló játékhoz, de más sportokhoz is, mint pl. a labdarúgáshoz és a golfozáshoz is, kötött inget kezdtek viselni, amely sokkal szabadabb testmozgást biztosított, mint a korábban használatos szövött ingek. Ekkor azonban a kötött inget még hosszú ujjal készítették és „pólóing” néven forgalmazták.

reklampolo 3skarakter

1896-ban a nemzeti ligában játszó Baltimore Orioles játékosai félhosszú ujjú, logózott pólóban játszottak már. A póló a 19. századi „jéger alsóruházatból” alakult ki. Az egy darabból álló kezeslábast külön felsőre és alsóra vágták. Az 1898-as spanyol–amerikai háború környékére nyúlik vissza kezdete, akkoriban tűnt fel az Amerikai Haditengerészet katonáinak egyenruha alatti öltözékeként a környakú, rövid ujjú, gombok nélküli pamut ruhadarab. 1913-ban az Amerikai Hadsereg hivatalosan is az előírt katonai öltözet részévé tette.  „T” betűt formázó kialakítása miatt lett a neve t-shirt, Francis Scott Fitzgerald „Az Édentől messze” című művében nevezte így el.

Egyik formája a pólóing mai formájában eredetileg teniszingnek készült. Megalkotója René Lacoste francia teniszbajnok volt, aki úgy találta, hogy a lovaspólóhoz viselt kötött ing sokkal alkalmasabb a teniszezéshez is, mint a korábban ehhez a sporthoz használt ruházat. 1926-ban mutatkozott be ilyen ingben az akkori US Open teniszbajnokságon, majd 1927-től alkalmazta rajta a ma is ismert krokodil jelvényt, ami Lacoste becenevéből („La Crocodile”) eredt, krokodilbőrből készült táskájára utalva. Az 1930-as évek elején Lacoste céget is alapított ennek az ingnek a gyártására és forgalmazására.

A környakú első nyomott változata 1939-ben az Óz a csodák csodája c. filmben volt látható (a munkások zöld Óz feliratú pólókat viseltek). 1942-ben pedig a Life magazin címlapján felbukkant az Air Corps Tüzériskola grafikájával ellátott pólós fotó. A II. világháború után az 50-es években a kor szívtiprói: Marlon Brando és James Dean hozta divatba előbb a filmvásznon, majd az utcákon is. Az 1952-ben években a Tropic Togs cég megvásárolta a Disney képek pólókon történő nyomtatásának jogát. Ez volt az első üzlet, ami pólóhirdetéseket készített, de hatalmas lavinát indított el, hiszen sikere megnyitotta az utat sok márka logójának és szlogenjének. 

Az 1960-as elnökválasztáson a Kennedy fanatikusok találták ki, hogy a pólót politikai pamfletként használják. Elkezdték, hát terjeszteni a választók között a Kennedy for President (Kennedyt elnöknek) és J.F.K. feliratokkal ellátott pólóikat, és a dolog működött. Ezt követően megjelentek a Vietnámi háború ellen tüntetők is a Make Love Not War (Szeretkezz, ne háborúzz) szöveggel ellátott felsőkkel. Na és a feminista mozgalmak a Feminist&Proud (Feminista és Büszke rá) és a Future is famale (A jövő nő nemű) feliratos pólóikkal.

Az 1960-as évek elejétől a zenekarok is használni kezdték ezt a reklámirányzatot, és pólókra kezdték nyomtatni alkotásaikat. A 60-as évek közepétől reklám és politikai felületként használták rendszeresen a pólókat. Aztán Andy Warhol 1964-ben együttműködve a Bianchini Galériával megnyitotta New Yorkban a The American Supermarket nevű boltot, ahol A.Wargol bevásárló szatyrokat, Richard Artscwager által tervezet konzerveket lehetett vásárolni (aminek fedő címkéjét ő tervezte meg). Warholnak köszönhetjük a Marilyn Monroe-hoz hasonló híres emberek képeit pólóinkon. Artchwamger pedig a konzerv, az ananász és egyéb hétköznapi dolgok pólóra nyomásáért a felelős.

1977 ben a Star Wars filmek pólói korának legnépszerűbbei voltak. Ebben az évben Milton Glaser megtervezte ikonikus I love New York logóját. 1991. Curt Cobain által rajzolt mosolygós arca lett minden idők egyik legnépszerűbb pólója. 1999-ben pedig elindult a digitális nyomtatás az online rendszerek létrehozásával.

reklámpóló típusok

V nyakú – Hosszú ujjú – Ujjatlan – Egyéni kivitelben!

reklampolo3 3skarakter     

A lehetséges színválasztékot mindig egyeztetni kell!

Reklámpóló

teniszing

Teniszing színválaszték

Kapható Mondsee tiszta gyapjú, ill. kevertszálas! 220 gr súlyban!
Ár: 1300 Ft/db+áfa

reklampolo2 3skarakter


Valamint lehetséges még Keya 180 vagy 200 gr súlyban!

MPS200 Csak fehér!
MPSN 180 Színek: red, royal, dark kelly green, dark orange
MPS180 Színek: light blue, black, navy, dark navy

Reklámpóló

reklómpóló alapárak

Kerek nyakú, rövidujjas Fruit és Keya (180 gr súlyban)

Fruit of the Loom póló 145 gr          
Példányszám 10 db 50 db 100 db 200 db 500 db  
Fehér póló 1043 843 743 693 663 Ft/db+áfa
Színes póló 1196 996 896 846 816 Ft/db+áfa

Kérje színtáblázatunkat!

Keya póló MC180   180 gr          
Példányszám 10 db 50 db 100 db 200 db 500 db  
Fehér póló 1213 1013 913 863 833 Ft/db+áfa
Színes póló 1236 1036 936 886 856 Ft/db+áfa

Színek: black, navy, royal blue, ligh blue, dark navy, red, dark orange, yellow, gold yellow, dark kelly green, khaki, bottle green,

Méretezése kerek egy számmal nagyobb, mint a többi pólóé! (S=M, stb.)

reklampolo1 3skarakter

Kerek nyakú, rövid ujjas Keya 

Keya póló MC 150 gr          
Pldszám 10 db 50 db 100 db 200 db 500 db  
Fehér póló 938 738 638 588 558 Ft/db+áfa
Színes póló 1004 804 704 654 624 Ft/db+áfa

Színek: black, red, royal blue

Keya galléros póló MC 180 gr          
Pldszám 10 db 50 db 100 db 200 db 500 db  
Fehér póló 1641 1441 1331 1281 1251

Ft/db+áfa

Kérje színes árainkat is!
 
Emblémázásnál max. A/4 méretben tudunk nyomni, ha nagyobb nyomatot szeretne, azt több A/4-s nyomatból kell összeállítani!
20 pld-ig digitális 4 színes nyomást is vállalunk, felette szitanyomás az optimális megoldás.

Kérje részletes árajánlatunkat!

               Oldalunkon a legkülönfélébb márkák termékei találhatóak, rendkívül széles árskálában, küldje meg elképzelését,                  hogy árajánlatot tudjunk készíteni rá!

bevásárlótáska

BEVÁSÁRLÓTÁSKA

reklampolo5 3skarakter

            

Turkal – 19 színben               Mirtal – fehér                           Shorty – bézs                            Longis – bézs

Anyaga: 140 gr pamut           nonwomen -80 gr                  100 gr pamut                           100 gr pamut

Méret:   360×400 mm           360×400 mm                           370×410 mm                            370×410 mm

Ár:         535 Ft/db+áfa          357 Ft/db+áfa                        430 Ft/db+áfa                          430 Ft/db+áfa

Kérje nyomtatási árajánlatunk!  (1 vagy mindkét oldalon nyomott? színek száma? példányszám?)

További táskáinkat megnézheti itt:                                                                                                             

reklámpóló